Termeni și condiții
Termenii și Condițiile Generale a firmei NOLIMIT GROUP KFT. (în cele ce urmează: furnizor) pe site-ul www.runwayshape.ro (în cele ce urmează: site) conțin termenii contractului aplicat, precum și condițiile de utilizare a serviciului.
Termenii și Condițiile Generale se aplică pe toate activitățile pe care le oferă site-ul runwayshape.ro și este obligatoriu pentru toți utilizatorii și cumpărătorii, cu folosirea site-ului toți utiliatorii și cumpărătorii acceptă acest termen.
1, EXPLICAȚIA TERMENULUI:
Furnizor: NOLIMIT GROUP Kft. /HU 2161 Csomád, Levente utca 14. A. ép./ proprietarul și operatorul site-ului runwayshape.ro
Site web: runwayshape.ro, pagină care funcționează ca și magazin online.
Utilizator: Oricare persoană fizică, care utilizează site-ul.
Cumpărător: Oricare persoană fizică care plasează comandă pe site.
Consumatorul este acea persoană fizică, care nu cumpără și utilizează produsele și serviciile prin prismae unei firme sau obținere de venituri. Prin aplicarea acestor Termene și Condiții, toți Cumpărătorii trebuie considerați și Consumatori.
Politica de confidențialitate este acel document care stabilește principiile care sunt utilizate pe site prin protecția datelor și managementul lor. Îl găsiți aici.
Politica de Cookie-uri este acel document, care conține informațiile legate de folosirea și tratarea Cookie-urilor pe site. Îl găsiți aici.
2, COMANDĂ RUNWAYSHAPE.RO:
Termenii și Condițiile Generale determină funcționarea mgazinului online, drepturile și obligațiile Cumpărătorului și a Furnizorului și reglementează contractul dintre Furnizor și Cumpărător. Odată cu plasarea unei comenzi acceptați Termenii și Condițiile noastre generale și le luați la cunoștință ca fiind obligatorii pentru dumneavoastră.
I, Plasarea comenzii:
Clientul are posibilitatea de a alege sau a comanda din produsele magazinului. Pe site, furnizorul indică în detaliu numele și descrierea produsului și afișează fotografii cu el. Făcând clic pe produsul selecta, clientul poate vizualiza descrierea detaliată a acestuia. Dacă are dorința de a cumpăra, prin apăsarea butonului ADĂUGAȚI ÎN COȘ, poate să adauge produsul într-un coș virtual. Făcând clic pe butonul de Coș, veți găsi toate produsele plasate acolo în timpul achiziției și prețurile acestora. Aici puteți să verificați corectitudinea comenzii dvs., în special prețurile și cantitatățile, pe care le puteți modifca după necesități. Costul de transport se percepe la finalizarea comenzii, după selectarea metodei de livrare. Dacă sunteți mulțumit de cantitatea de produse adăugate în coș, ați verificat totalul de plată și ați decis să le achiziționați, faceți clic pe butonul MERGI MAI DEPARTE LA PLATĂ. Înregistarea nu este o condiție prealabilă pentru încheierea contractului, nu există nici o opțiune pentru înregistrarea clientului pe site. Introduceți datele necesare pentru livrare: adresă de e-mail, nume (nume, prenume), adresă, număr de telefon. În pasul următor, selectați metoda le livrare care vi se potrivește. După aceea, trebuie să alegeți o metodă de plată care vi e potrivește mai bine.
Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, faceți clic pe butonil TRIMITE COMANDA, pentru a trimite comanda, care implică o obligație de plată. Odată cu plasarea comenzii, acceptați Termenii și Condițiile noastre generale, și le luați la cunoștință ca fiind obligatorii pentru dvs. După o achiziție de succes, se creează un contract între furnizor și cumpărător.
Datele furnizate la plasarea comenzii vor fi prelucrate în conformitate cu Politica de confidențialitate.
Vă informăm că valoarea întregii comenzi, inclusiv costurile de transport sau alte costuri legate de achiziție va fi taxată în momentul confirmării comenzii. Înainte de trimiterea comenzii vă vom informa despre eventualele costuri suplimentare. Metoda de plată selectată poate implica costuri suplimentare.
II, Prețuri:
Prețurile noastre sunt prețurile din listă valabile la plasarea comenzii, care se găsesc în dreptul produselor din magazinul online. Prețurile afișate pe site sunt în lei și inlud TVA. Însa aceste prețuri nu includ costurile de transport. Costurile de transport vor fi percepute în timpul procesului de finalizare a comenzii.
În cazul în care există o eroare sau deficiență la produsele sau prețurile din magazinul online, ne rezervăm dreptul de a le corecta. Într-un astfelm de caz, informăm clientul cu privire la noile date imediat după detectarea erorii, înainte de procesarea comenzii. După acest pas, clientul trebuie să își confirme din nou intenția de a comanda sau există posibilitatea ca oricare dintre părți să se retragă din contract. După procesarea comenzii, nu mai este posibilă modificarea/anularea comenzi.
III, Livrare:
Coletele sunt livrate de către firma de curierat GLS. Comenzile vor fi livrate în termenul în termenul specificat pentru modalitatea de livrare, daca produsele în cauză sunt în stoc. Vei primi un SMS de la firma de curierat în ce zi și la ce oră (interval specificat de 3 ore) va fi livrat coletul. Livrarea se face cu dată flexibilă. SMS-ul primit conține datele de contact ale serviciului de clienți GLS. În cazul în care data/ora de livrare nu este potrivită, vă rugăm să sunați la servicul clienți GLS să modificați timpul de livrare la o oră care vi se potrivește. Taxa de livrare este suma indicată pentru metoda de expediere selectată.
Pot apărea întârzieri, cazul în care vă vom contacta imediat Utilizatorul și vom discuta pașii următori. În cazul în care prestatorul de servicii nu își îndeplinește obligațiile din contract, deoarece bunurile nu îi sunt la dispoziție sau pentru că nu este în măsură să presteze serviciile contractuale, este obligat să informeze clientul. În cazul unei comenzi anterioare neridicate, nu vă putem trimite încă o dată comanda prin posibilitatea de a plăti ramburs.
IV, Plată:
În magazinul nostru online puteți efectua cumpărături prin plată cu cardul sau ramburs la livrare.
1, Plata cu cardul
2, Plată ramburs: Prețul integral de achiziție, inclusiv costurile de transport trebuie plătit în numerar sau cu cardul de credit către persoana care livrează, la primirea comenzii.
În cazul unei comenzi anterioare care nu a fost ridicată, o nouă comandă nu poate fi plasată cu metoda de plată ramburs, doar prin plată cu cardul, caz în care prestatorul de servicii poate să respingă comanda.
V, Modificarea/anularea comenzii:
La plasarea comenzii, furnizorul trimite imediat o notificare automată clientului despre faptul că comanda a fost plasată. După o achiziție cu succes, se crează un contract între furnizor și cumpărător. Cumpărătorul este obligat să respecte și să îndeplinească termenii contractului, cumpărătorul este obligat să accepte și să plătească produsul/serviciul la prețul de achiziție.
Furnizorul ofer[ clientului posibilitatea de a-și modifica/anula comanda până la prelucrarea acestuia. Cumpărătorul poate indica această solicitare prin e-mail, la următorea adresă: info@runwayshape.ro
Vă rog să vă asigurați că includeți numărul comenzii în e-mail, astfel încăt să putem indetifica comanda dvs. Dacă nu indicați numărul de comanda, acesta nu poate fi identificată, așadar cererea dvs. de modificare/anulare va fi considerată invalidă.
În momentul procesării comenzii, clientul va fi anunțat prin e-mail că procesare a început. După procesarea comenzii nu mai există posibilitatea modificării/anulării de comandă
VI, Colete neridicate:
Refuzul de a accepta coletul nu constituie o retragere din contractul de vânzare, pentru că nu constituie o declarație clară de retragere. Clientul este obligat să primească coletul. În cazul în care refuză acceptarea coletului comandat, se consideră o încălcare a contractului. În acest caz, clientul este obligat ramburseze furnizorului prejudiciul material cauzat/ Costul transportului dus-întors, precum și costurile de ambalare și de administrare asociate procesării comenzii. Aceasta taxă este de: 50 lei/
În cazul livrării ramburs, furnizorul va emite o factură către client pentru aceste costuri, în cazul în care acceptarea coletului este refuzat. În caz de neplată a facturii, prestatrul de servicii transferă datoria unui administrator de creanțe.
În cazul plății cu card bancar, la refuzarea primirii coletului, prejudiciul cauzat va fi dedus din prețul de achiziție care va fi transferat.
VII, INFORMAȚII PRIVIND TERMENILE CONTRACTULUI:
Limba contractului este limna română, contractul încheiat nu se depune la dosar, se încheie doar în format electronic, nu poate fi preluat ulterior, nu se referă la un cod de conduită. Despre achiziție se va emite o factură electronică, care este trimisă la adresa de e-mail furnizată în momentul plasării unei comenzi. Când plasați o comandă, acceptați Termenii și Condițiile noastre generale, Politica noastră de Confidențialitate vă dați acordul pentru emiterea unei facturi electronice. Cumpărătorul este responsabil pentru datele introduse incorect, el poate solicita corectarea la adresa de e-mail: info@runwayshape.ro
Dacă ați introdus greșit adresa de e-mail, și din acest motiv nu ați primit factura electronică aferentă comenzii, puteți solicita trimiterea unei copii a facturii electronice la o adresă de mail corectă pe care ne furnizați. În acest caz, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Clientul dobândește dreptul de proprietate asupra bunului comandat numai prin plata integrală a prețul produsului și primirea coletuluiu. Furnizorul are dreptul de a refuza orice comandă
Nu permitem vânzări B2B pe acest site și nu putem emite facturi către persoane juridice. Asta înseamnă că și corectarea ulterioară a facturilor (de la persoană fizică la persoană juridică) nu este posibilă, pentru că tranzacția poate fi încheiată doar cu o persoană fizică.
Dacă doriți să stabiliți o relație B2B cu noi și doriți să cumpărați în cantități mai mari, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
3, SCHIMB/DREPTUL DE RETRAGERE/GARANȚIE:
I, Schimb:
Oferim o opțiune de schimb pentru fiecare produs. Costul returnării produsului care urmează să fie schimbat și costul expedierii produsului trimis ca înlocuitor vor fi suportate de cumpărător. În cazul unui schimb, este necesară consultarea cu serviciul nostru pentri clienți înainte de a returna produsul/produsele. Schimbarea unui produs este posibil în termen de 14 zile de la primirea coletului.
Putem schimba produsul numai în următoarele condiții:
- Produsul trebuie să fie trimis înapoi în ambalajul de protecție original.
- Produsul poate fi returnat numai în stare nedeteriorată, produsul nu poate prezenta semne de uzură în afara probării. Produsul trebuie returnat în starea în care a fost primit, nu poate fi folosit.
Dacă produsul returnat îndeplinește aceste condiții, vom trimise produsul înlocuitor imediat ce primim returul. Costul trimitetii produsului de schimb este suportat de client, taxa este de 19,99 lei. În cazul produselor care nu pot fi returnate, cum ar fi produsele de igienă, compania noastră poate oferi un produs de schimb gratuit. Cu toate acestea, nu este posibilă schimbarea sau returnarea produsului oferit gratuit; în cazul returnării, solicitarea va fi respinsă. Dacă refuzați să acceptați coletul, nu vom putea să îl trimitem din nou.
Nu avem posibilitatea de a schimba produsul în următoarele cazuri:
- Dacă produsul returnat este folosit/deteriorat.
- Dacă cererea de schimb este făcută de către cumpărător după 14 zile de la primirea coletului.
- Cumpărătorul este obligat să returneze produsul pe propria cheltuială. Dacă cumpărătorul trimite coletul cu ramburs, acesta va fi refuzat în mod automat.
- Dacă constatăm orice fel de abuz.
În cazul în care am trimis un produs greșit, mărime greșită sau produs defect, se asigură schimbul gratuit al produsului. Dacă refuzați să acceptați coletul, nu vom putea să îl trimitem din nou în mod gratuit.
Dacă aveți nevoie de un schimb, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la următoarea adresă: info@runwayshape.ro Timp mediu de răspuns: 1-2 zile lucrătoare
II, DREPTUL DE RETRAGERE:
În cazul în care clientului nu îi place produsul trimis sau decide așa din orice alt motiv, clientul are dreptul de a anula comanda fără a oferii niciun motiv în termen de 14 zile de la primirea produsului.
La cumpărarea produselor de igienă este important de știut că conform legii, consumatorul nu are drept de retragere fără motiv, fapt asupra căruia vânzătorul trebuie să atragă atenția cumpărătorului în prealabil.
Consumatorul nu are drept de retragere și de reziliere în toate cazurile, întrucât Hotărârea nr. 29 a Guvernului – în lipsa unui acord diferit al părților în legăturcă cu anumite produse – exclude exercitarea acestui drept în legătură cu următoarele servicii și produse:
-Absența dreptului de retragere sau de anulare cu privire la un produs cu ambalaj închis, care nu poate fi returnat după ce a fost deschis după livrare din motive de igienă și sănătate.
Cu toate acestea, dreptul de retragere nu se aplică produselor de igienă numai dacă consumatorul a deschis ambalajul sigilat. În cazul în care cumpărătorul deschide ambalajul sigilat, dreptul său de retragere expiră automat. Perioada de retragere expiră la 14 zile de la data la care produsul este primit de către client sau o terță parte indicată de client, altul decât furnizorul. În cazul în care cumpărătorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta trebuie să ne trimită o declarație clară a intenției sale de retragere pe mailul: info@runwayshape.ro În cazul în care clientul se retrage din contract, în termen de cel târziu 14 zile de la primirea declarației de retragere a clientului, vom rambursa toată contraprestația furnizată de client, inclusiv costul de livrare (cu excepția costurilor suplimentare apărute din cauza faptului că clientul a ales o altă metodă de livrare decât cel mai ieftin standard oferit de noi). Compania noastră poate reține rambursarea până când produsul a fost returnat sau clientul a confirmat trimiterea lui. Costul returnării produsului este suportat întotdeauna de cumpărător. Rambursările se fac prin transer bancar. Cumpărătorul este obligat să returneze sau să predea produsul fără întârzieri nejustifcate, dar nu mai târziu de 14 zile de la data notificării declarației de retragere. Termenul de limită se consideră îndeplinit dacă trimiteți produsul înainte de 14 zile. Cumpărătorul este obligat să returneze mărfurile sub formă de pachet , în amblajul original de protecție, pe cheltuială proprie. Produsul afectat de anulare nu poate fi returnat ramburs, prestatorul nu acceptă retururi ramburs. Bunurile returnate nu pot fi deteriorate sau utilizate, cu excepția utilizării necesare pentru a determina natura , proprietățile și funcționarea produsului. Cumpărătorul este responsabil pentru amortizarea, deteriorarea și costurile rezultate din utilizarea care depășește normalul, adică dacă bunurile returnate sunt deteriorate sau prezintă semne de utilizare care depășesc limita așteptărilor. În acest caz, firma noastră poate percepe cumpărătorului amortizarea, daunele și costurile rezultate din deteriorarea sau folosirea bunurilor , sumă care poate fi dedusă din suma rambursată cumpărătorului. Produsele achiziționate ca un singur articol (pachet de 2 buc., oferte 1+1) pot fi returnate doar dacă este trimis înapoi întregul conținut al pachetului și toate îndeplinesc condițiile de returnare, individual. Produsele de igienă nu pot fi returnate în cazul în care, după livrare ambalajul este desfăcut, astfel se pierde automat dreptul de retragere. Deschiderea coletului după livrare inseamnă desfacerea cutiei sigilate/ruperea ambalajului de protecție. Lenjeriile intime nu pot fi returnate din motive de igienă. Sunt considerate produse de igienă, astfel dreptul de retragere este limitată/exclusă: Chiloți Modelatori cu Talie Înaltă RunwayShape EverydayShaper, Chiloți Tanga Modelatori cu Talie Înaltă RunwayShape EverydayShaper, Șort Modelator cu Talie Înaltă RunwayShape EverydayShaper, Chiloți Modelatori cu Talie Înaltă RunwayShape EverydayShaper Boyshort, Lenjerie Modelatoare Tanga RunwayShape Mid-Waist, Ciorapi Modelatori Anti-rupere RunwayShape EverydayControl, Centură Modelatoare RunwayShape InstantShaper, Chilot Modelator Push-Up RunwayShape, Chiloți Costum de Baie Modelatori cu Talie Înaltă RunwayShape TotalControl, Chiloți Modelatori cu Talie Înaltă RunwayShape InstantShaper, Chiloți Tanga Modelatori cu Talie Înaltă RunwayShape InstantShaper, Șort Modelator cu Talie Înaltă RunwayShape InstantShaper, Chiloți Modelatori cu Talie Înaltă RunwayShape InstantShaper Boyshort, Chiloți Modelatori cu Talie Înaltă RunwayShape SecretControl, Sutien Modelator Fără Sârme RunwayShape EverydayControl, Sutien Costum de Baie Modelator RunwayShape TotalControl, Sutien Modelator Fără Sârme RunwayShape EverydayComfort, Sutien de Bikini Modelator cu Gât Halter RunwayShape, Bodysuit Modelator RunwayShape EverydayControl, Bodysuit Modelator RunwayShape SecretControl, Bodysuit Modelator RunwayShape SculptedEveryday, Bodysuit Modelator Șort RunwayShape EverydayControl, Bodysuit Modelator Tanga RunwayShape - High Neck, Bodysuit Modelator Tanga cu Mânecă Scurtă RunwayShape - Crew Neck, Bodysuit Modelator Tanga cu Mânecă Scurtă RunwayShape - Square Neck, Bodysuit Modelator Tanga cu Mânecă Scurtă RunwayShape - Scoop Neck, Maieu Modelator RunwayShape EverydayShaper, Corset Modelator RunwayShape EverydayControl, Bodysuit Modelator cu Mânecă Lungă RunwayShape, Bodysuit Modelator Tanga cu Mânecă Lungă RunwayShape - Square Neck, Bodysuit Modelator RunwayShape TotalComfort, Bodysuit Modelator Șort RunwayShape TotalComfort, Bodysuit Modelator RunwayShape TotalControl, Corset Modelator RunwayShape TotalControl, Bodysuit Modelator Tanga RunwayShape EverydayControl. În cazul produselor de igienă, dacă ambalajul este desfăcut după livare, putem accepta reclamații doar în cazul unui produs defect. În cazul în care clientul returnează voluntar un produs pentru care dreptul de retragere este exclus sau perioada de retragere de 14 zile a expirat, returul va fi respins. În acest caz, dacă clientul dorește să trimitem înapoi produsul returnat, îl putem trimite înapoi prin poștă, cumpărătorului revenind astfel costurile de transport. Dacă clientul nu revendică produsul, acesta va fi distrus. Același lucru este valabil și pentru produsele returnate care nu sunt cumpprate de la firma noastră. Înainte de a returna un produs, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin următoarea adresă de e-mail: info@runwayshape.ro. În cazul în care clientul folosește o reducere legată de suma comenzii, la returnare produsului, discountul va fi retras din valoarea acestuia, astfel va fi rambursată doar suma redusă, fără discount./Dacă clientul nu ar fi avut dreptul la reducere fără produsul returnat, de exemplu livrare gratuită legată de valoarea comenzii, aceasta va fi revocat./ Nu este posibiliă rambursare prețului serviciilor pe care clientul a comandat pentru achiziția sa, și care a fost îndeplinită deja (de exemplu: ramburs, asigurare colet, comision de schimb etc.)
În caz de retragere este necesară consultarea serviciul nostru pentru clienți înainte de a returna produsul/produsele. În caz de retragere, va rugăm să luați legătura cu serviciul nostru pentru clienți la următoarea adresă: info@runwayshape.ro Timp mediu de răspuns: 1-2 zile lucrătoare.
III, GARANȚIE:
Clientul se poate folosi de o cerere de garanție în cazul unui produs/produse defecte. Cumpărătorul este obligat să raporteze defectul imediat după descoperirea acestuia. Totodată, cumpărătorul nu își mai poate exercita dreptul la garanție dincolo de termenul de doi ani de la data încheierii contractului. În termen de șase luni de la data livrării, nu există alte condiții ce pot fi invocate în afară de cererea de garanție în cazul unui produs defect, dacă clientul dovedește că a cumpărat produsul de la noi. Cu toate acestea, după șase luni de la data livrării, cumpărătorul este obligat să facă dovada că defectul recunoscut exista deja în momentul livrării. Puteți să ne trimiteți cererea dvs. de garanție la următoarea adresă de e-mail: info@runwayshape.ro Frurnizorul va răspunde la cerere în termen de 3 zile.
Produsul se consideră defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii pe piață sau dacă nu are proprietățile descrise de producător.
Cumpărătorul poate solicita reparația sau înlocuirea, după cum alege în sfera garanției, cu excepția cazului în care îndeplinirea cererii alese de cumpărător este imăosibilă sau ar implica costuri suplimentare disproporționate pentru noi. În cazul în care înlocuirea/repararea nu este posibilă, clientul poate cere livrarea proporțională a despăgubirii, sau în ultimul caz, se poate retrage din contract.
4, PLÂNGERI/RECLAMAȚII/ SOLUȚIONAREA LITIGIILOR:
Scopul magazinului nostru online este de a onora toate comenzile la o calitate bună , cu satisfacția deplină a clientului. Pentru reclamații sau revendicări de garanție. vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă: info@runwayshape.ro
Furnizorul investighează și evalueză reclamațiile primite și cererile de garanție cât mai curând posibil. Timp mediu de răspuns: 1-2 zile lucrătoare.
În cazul oricărui litigiu între părți este competentă instanța teritorială competentă în funcție de sediul Furnizorului. În conformitate cu standardele legale, furnizorul nu recunoaște nici o soluționare extrajuridică a litigiilor ca fiind competentă în soluționarea litigiilor e consumator.
În cazul unei plângeri a consumatorilor, puteți utiliza platforma online de soluționare a litigiilor UE: http://ec.europa.eu/odr
5, DREPTURI DE AUTOR:
Tot conținutul afișat în magazinul web (descrierea produsului, text, imagini, grafică etc.) este considerat o creație intelectuală și prin urmare, este protejat prin drepturi de autor. Copierea, duplicarea sau utilizarea în alt mod a oricărui conținut fără permisiune reprezintă o încălcare a drepturilor de autor, și prin urmare, este interzisă.
6, DATELE FURNIZORULUI:
Nume: NOLIMIT GROUP Kft.
Sediu: 2161 Csomád, Levente utca 14. A. ép.
Cod de identificare fiscală: HU26342542
Număr de telefon: 36204228643
E-mail: info@runwayshape.ro
Tribunalul companiei: Curtea Metropolitană de Înregistare
Număr de Înregistare al companiei: 13-09-239040
Numele furnizorului de găzduire: Shopify Inc.
Adresa furnizorului de găzduire: 150 Elgin St, Suite 800, Ottawa, ON, K2P 1L4, Kanada
Disponibilitatea furnizorului de găzduire: 1-888-746-7439, support@shopify.com
7, ALTE DISPOZIȚII:
Compania noastră îșă declină orice responsabilitate pentru orice comportament afișat de utilizatorii site-ului web sau pentru orice daune suferite în timpul utilizării site-ului. Utilizatorul Webshopului își asumă responsabilitatea deplină și exclusivă pentru propriul său comportament.
Compania noastră își rezervă dreptul de a modifica unilateral Termenii și Condițiile generale, în orice moment.
Invaliditatea unor prevederi din Termenii și Condițiile generale nu afectează valabilitatea altor prevederi ale Termenilor și Condițiilor generale neafectate de motivul invalidității.
Dacă nu sunteți de acord cu vreo parte sau în totalitate de Termenii și Condițiile generale nu aveți dreptul de a utiliza site-ul web și serviciile noastre.
Ne rezervăm dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții, în orice moment, fără notificare prealabilă.
Ultima modificare: 15.01.2024