Livrare gratuită pentru comenzi mai mari de 200 lei

Întrebări și răspunsuri frecvente

ÎNTREBĂRI LEGATE DE COMANDĂ:

Cum pot să iau legătura cu firma dvs. din cauza comenzii mele?

Puteți lua legătura cu serviciul pentru clienți al magazinul nostru prin mail, sau accesând meniul Contact pe site-ul nostru. Email: info@runwayshape.ro

Pot să mai modific comanda ulterior?

Da, ai posibilitatea să modifici comanda până acesta nu se procesează. Dacă comanda a fost procesată deja, din păcate nu mai avem posibilitatea de a efectua nici o modificare. Dacă dorești să modifici comanda, te rugăm să iei legătura cu noi prin mail, înainte de procesarea comenzi, la adresa: info@runwayshape.ro

Te rugăm să ne scrii numărul comenzii, ca să o putem identifica.

Unde găsesc numărul de comandă?

Numărul de comandă o găsești în mailul de confirmare ce o să primești după plasarea comenzii.

Unde găsesc mailul cu notificarea comenzii?

Sistemul nostru îți va trimite automat un mail de confirmare, la adresa de mail pe care ni le-ai furnizat. Dacă nu găsești mailul în mesajele primite, te rugăm să verifici și în SPAM. Dacă nu o găsești nicăieri, te rugăm să iei legătura cu serviciul nostru de clienți.

 

INFORMAȚII LEGATE DE PLATĂ:

Cum pot să plătesc?

Cu cardul sau ramburs.

La plată ramburs pot să plătesc cu cardul la curier?

Da! La curier ai posibilitatea să plătesți ramburs sau cu cardul.

Ce fel de factură folosiți?

Folosim E-factură, ce o să primești la adresa ta de e-mail, în ziua livrării.

 

INFORMAȚII DESPRE LIVRARE:

Cât durează livrarea? În câte zile primesc produsul comandat?

Timp de livrare: 1-5 zile lucrătoare. Coletul este livrat de către firma de curierat GLS. Înainte de livrare, firma de curiarat va trimite notificare prin SMS și e-mail cu data livrării. Taxă de livrare: 19.99 lei

La cumpărături cu peste 200 lei livrarea este gratuită.  

 

Ce firmă de curierat îmi aduce coletul?

Produsele noastre sunt livrate de către firma de curierat GLS.

 

Am opțiune de a ridica coletul în weekend, după program sau prin poștă?

Din păcate nu aveți posibilitatea de a ridica coletul în weekend sau după program. Din cauză că coletele nu sunt livrate prin poștă, nu aveți posibilitatea de a ridica coletul de la poștă. Te rugăm să ne furnizezi o adresă unde se găsește cineva care poate ridica coletul.

 

Cât costă livrarea?

La cumpărături sub 200 lei livrarea este de 19.99 lei.

La cumpărături cu peste 200 Ron livrarea este GRATUITĂ la orice comandă.

 

De unde pot să aflu dacă comanda mea a fost procesată

Când comanda dvs. a fost procesată, veți primi o notificare prin e-mail.

 

Am scris adresa greșită, pot să o modific ulterior?

Da, putem modifica adresa până nu se procesează comanda. Este important de știut faptul că după procesarea comenzii nu mai avem posibilitatea de a face nici o modificare. În clipa în care observați greșeala, vă rugăm să ne anunțați.

 

Am scris adresa greșită, dar comanda a fost procesată deja, ce pot să fac?

Înainte de livrare veți primi o notificare prin SMS de la firma de curierat, care va conține data livrării și numărul de urmărire. Dacă nu vă convine data livrării/nu este bună adresa, puteți suna la numărul primit prin SMS, pentru modificare, sau puteți suna la numărul serviciului pentru clienți a celor de la GLS.  

 

O să primesc notificare de la firma de curierat, să știu pentru când să aștept comanda?

Da, veți primi SMS de la firma de curiera cu ziua și data livrării coletului.

 

Am primit notificarea prin SMS de la firma de curierat, însă data de livrare nu este potrivită pentru mine, o pot modifica?

Da, data livrării este flexibilă. SMS-ul primit conține numărul de telefon al curierului și a serviciului pentru clienți GLS. Dacă nu este potrivită data livrării pentru dvs., vă rugăm să sunați la unul din numere și modificați data livrării astfel încât să fie potrivită. 

Număr de telefon servicii clienți GLS: Telefon: +40 269 501 900

 

Mi-a lăsat curierul o notificare, a fost la adresă, însă nu era nimeni acasă, nu am putut prelua coletul. Ce pot să fac in acest caz?

Data livrării este felxibilă. Dacă nu s-a reușit livrarea din prima, ei vor încerca livrarea pe o dată ulterioară. Vă recomandăm să sunați la serviciul pentru clienți a firmei de curierat GLS și modificați data livrării astfel încât să fie potrivită.

Număr de telefon servicii clienți GLS: Telefon: +40 269 501 900

 

Poate prelua altcineva coletul?

Da, membrii familiei/colegii pot prelua coletul în numele dvs.

 

Livrați și în străinătate?

Din păcate, momentan livrăm doar în România.